söndagsridning på kvällen

Igår kväll red jag också, rider söndag på kvällarna ;)
fick önska hästar och jag fick Pimpim igen :D 3:je gången för dagen, haha. Dock vare dressyr denna gång ;)

Vi red volter i alla hörn, sen rätt upp från mitten av kortsidan när det fanns plats och det passade :) så fick man träna på rakriktning (efter ett tag gjorde vi öppna på medellinjen). lite galopp mellan volterna på spåret.

Pimpim var riktigt fin, gick jätte fint :D blev lite taggad när han fattade vart galoppen skulle vara, men det var bara att vänta ut honom tills han blev lugn och sen fatta galopp, hade ganska långa och fina språng :)

Men jag måste träna på handställningen (som jag har behövt ett par år nu och DET BLIR JU INTE BÄTTRE -.-) och sen min blick som åker ner och jag tittar på hästen ;) och sträcka på mig.. jaa, alla har väl sina svagheter? ;) men det gick iaf bra o rida :)

Sen när jag kommer hem har jag sprängande huvudvärk och spyr.. trevligt :P och idag mår jag bra :S konstigt, men men , jag har inget emot att jag mår bra idag ;)

Pimpim o jag i sommras på pay and jump :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0