Mål med Barichello

Jag har funderat lite och kommit fram till några saker jag vill uppnå med Barichello.

För det fösta ska VI ha kul, Spelar ingen roll hur kul jag har för om Barichello inte har kul så är det heller inte kul för mig. Det är väldigt lätt för mig att känna om han tycker det är kul eller inte då jag börjar känna honom väldigt bra nu.

Sen vill jag tävla 1 meter felfritt med honom. Spelar ingen roll om det är riktig tävling eller en pay and jump då jag fyller 18 om ett år och får inte tävla ponny då och vill inte stressa fram. Men det skulle vara kul om det var en riktig tävling såklart.



Sen kanske tävla en dressyr. Bara komma runt banan utan att han skyggar vid dommaren och så får vi se om han är så avslappnad så han kan gå i form eller inte. Men det är såklart inget måste med tanke på att han inte alltid går i form på träningar heller. Men det blir bättre och bättre faktiskt.

Men som sagt, jag vill inte uppnå något mål utan glädje från honom!!! Då är det värdelöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0