OS

Det är ett himlans prat om OS just nu och som den icke sportintresserade som jag är så är det väldigt jobbigt att läsa om alla statusuppdateringar på fackbook.
Och nu gör jag ett eget inlägg om OS, illa!

Vad tycker ni om OS?? Sitter ni bänkade framför tv:n och ser på alla sporter eller bara det sporten du är insatt i?

Jag själv tittar bara på hoppning ifall jag lyckas sätta på tv:n i rätt tid. Dressyr blir lite tråkigt i längden då det tar ca 6 minuter för ett ekipage att rida ett program och jag ser inte någon skillnad på ekipagen. I mina ögon går det lika bra för alla. Men det är kul att se 2-3 dressyrekipage.
Fälttävlan är jag inte alls insatt i och tycker inte det är jätte kul att se på. Det verkar mest läskigt och farligt.

Någon som vet när det är hoppning? Har jag missat det?

Googlebild

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag har ingen koll på något alls när det går! Jag brukar bara kolla lite när jag har tråkigt, det är ju bra ;)

och jag håller med, hoppning är roligast att kolla på! Dressyr blir långtråkigt och i terräng sitter man och ba "SHIT DE KOMMER DÖ!!"

Svar: Jag kollade upp det jag det gick nästa lördag typ mellan 11 och 15 tror jag.Haha, fälttävlan är livsfarligt :O
Matilda Schenning

2012-07-29 @ 19:39:19
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0