Titta i gamla papper

Det är ganska kul att kolla i gamla papper och se vad man skrev när man var liten. Jag städar ur rummet och hittade gamla berättelser från när jag var liten, det är väldigt kul att läsa.Men det är inte alltid när man är liten som man skriver roliga saker.

Jag hittade ett so-papper från 8an där jag hade skrivit "Hittler är fantastisk, men egentligen inte så fantastisk. Han är skadad, han har glasögon." Lixom hur tänkte jag då?? Det var bara 2-3 år sen så jag var inte speciellt liten då...
Jaa, det är kul att se att man blir smartare iallafall.

jag läste lite ur min tidning jag gjorde i 9an också. Det var inte direkt bra svenska. Jag skrev förkortningar och "ju" vilket man såklart inte ska göra i texter (undantag finns).
Åh vad jag älskar min svenskalärare jag har just nu, Nils. Sjukt bra är han, jag har lärt mig massor!!! Tack!

Dante för cirka 1 år sen

Kan tillägga att jag saknar skolan just nu bara för att få träffa lärarna, då vet man att man har bra lärare!
Eller jaa, vissa är inte så jätte bra, men de flest är bra och jag trivs jätte bra med dom. :) Mest saknar jag Nils (svenska lärare) och Charlotte (engelska och matte lärare). Dock tycker jag inte att Charlotte är jätte bra när det gäller engelskan, jag har verkligen inte lärt mig något i engelskan, men i matten är hon jätte bra.
Men Nils är nog ändå den bästa ;)

Hur är era lärare? Gillar ni alla eller är dom bara skrutt? :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Skrutt!

Förutom Nils, Åsa & Ulli :) Charlotte verkar ganska bra också men jag har ju inte haft henne så mycket haha ;)

Svar: Tycker du?? Jag tycker de flesta är okej, Anders funkar dock inte alls.. :P men de andra är ok ;)
Matilda Schenning

2012-07-31 @ 20:39:00
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0