17 år

Idag blev jag 17 år :)
skriver lite senare om vad jag fått i present.

Var även pay and jump idag, jag hade Barichello.
I 80 kändes det inte alls bra. Vi fick inget flyt och det kändes som om jag tvingade honom att hoppa vilket menar att han inte hoppade med glädje så det kändes inge bra. fick också 3 stopp.

I 90 blev vi felfria. Kändes bättre där. Vi fick inte dålig väg i början och jag var väldigt slarvig, men ni vi kommit igång så rullade det på bra faktiskt. Det var en del som kom fram och sa att det såg jätte fint ut så det är kul att höra. :) Han hoppade sjukt mycket med ryggen i 90, då började han ta i på riktigt :D <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag :)

2012-06-27 @ 01:00:52
URL: http://cassandras.se
Postat av: Edith

Grattis, i efterskott! ^^

SV: Jag mår bara bra, händer just nu? :)

2012-06-27 @ 11:33:19
URL: http://lillcutemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0