sova middag

Heeej!
Jag har näst intill pluggat ihjäl mig och ja har ändå en del kvar, kommer jag överleva?? ja det är frågan.

På måndag har jag tre prov och så har jag två inlämningsuppgifter som ska in idag resp. på måndag morgon. Sen, sen är skolan äääntligen slut!
Eftersom jag varit så utmattad efter all pluggande har jag sovit middag några dagar och det är riktigt riktigt skönt! Om jag inte hade gjort det idag hade jag somnat för flera timmar sen.

Nu ska jag ta en macka för att jag är hungrig (nääääh menar du de??? :O jag trodde jag åt för att jag var mätt..) iallafall, sen ska jag sova, sköööna säng <33

I helgen blir det plugg och ridning :) Min hund har även börjat klättra på väggarna (inte tränat honom på typ två veckor) sååå efter måndag när allt i skolan är klart så har jag äntligen tid med Neeemo <3, min fina :*

Nemo <3333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en tävling i bloggen som jag har döpt till veckans bloggtips som är som ungrefär som veckans blogg fast bättre :) jag hoppas att just DU kommer vara med :D du hittar tävligen här:



http://marcusofsweden.myshowroom.se/tavling-veckans-bloggtips/#comment



Lycka till! :D

2012-06-02 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0