helgen

Hejsan
Hade tänk ha en lugn helg, bara vara hemma och sova typ, men så blev det inte..

Fredagen var jag med Michelle och Niclas på stan. Sen åkte vi och kollade på Matte P:s match, de förlorade ;) Sen åkte jag hem.

Lördagen var jag med Michelle och massa killar. Åkte runt lite i deras epor :P drack cola, haha. Sen åkte jag och Michelle hem till henne. Tittade på tv och åt massa godis :D Efter ett tag kom Mattias S och Thomas och vi tittade på tv. Sen åkte dom hem till sig och jag och Michelle fortsatte att titta på tv och så satt vi oss vid datorn. Gick isäng 5 på morognen.. bra jobbat!

Söndagen kom Mattias S och vi spelade lite tvspel ;) Sen vid halv 3 åkte jag hem och åt och en vidare till upk för att rida Nero.
Gick bra att rida, hade markarbete. Han kom igång riktigt bra :D Tränade på att länge och korta galoppsprången mellan två bommar :) tycker det är kul.

Idag var det först skola, sen var jag i stallet. Red inte, men var o kollade när syster red :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0