klubbhoppning på Pimpim igår

Igår var det klubbhoppning, vilket gick ganska kaos..

Det var två tjejer innan mig som hade Pimpim i 70, jag skulle sen hoppa 80.
Båda tjejerna innan mig ramlade av för att han stannade. För första tjejen förstod jag nästan att han skulle stanna för att han gick så segt, men för den andra tjejen gick han fortare och då brukar han inte stanna :S Hon tappade även luften.. :(

Jag var inte så taggad på att flyga av så jag startade 70 jag också och hoppade inga oxrar. Gick jätte bra. Han var framåt men inte studsig och han hoppade allt fint. Sista hindret visste jag inte vart jag skulle så jag la en volt, men han stannade inget! Duttig häst!! <3

Får hoppas att han är på bättre humör nästa tävling ;) Alla har ju faktiskt dåliga dagar ibland!!
Men jag kände redan i boxen innan vi började att han inte var som han brukar. Asså han var absolut inte sjuk, men han hade nog vaknat på fel sida eller så kan han vara sur för att dom fäller nu, jag vet inte riktigt. Men men, nya tag till nästa gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0