ridskole DM

Hej!
Igår var det ridskole DM i upk, hoppning. gick både bra och sådär.
Först red jag Lola :) Hon var fin och hoppade allt super. Hennes stigbyglar var jätte hala så tappade dom hela tiden på framridningen och en gång på banan så fick hoppa ett hinder utan, men sen fångade jag den ;) gick bra iaf.

Sen Wilson.. Jaa, han hoppade sina hopp som han är berömd för, han tar i sååå mycket!! jaja, jag gjorde mitt bästa med att hänga med vilket inte var sådär jätte bra (a), men men, han överlevde :)

Detta var även den första gången jag hoppade 90 på någon annan än Wacce och Pimpim :) lite pirrigt var det, men riktigt kul också! :D

2 felfria rundor och eftersom det var clear round så fick jag även 2 rosetter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0