skriver, skriver och skriver ännu mer

Hej :)
Nu har jag kommit igång med min novell på riktigt :) Skriver om mig och Wacce <33 Ni får läsa när den är klar :)
Skriver den eftersom vi ska skriva en novell på engelskan, och eftersom jag ändå tänkte skriva om Wacce så kan jag ju göra de på en gång ;) Dock suger jag på engelska, så ni får läsa den på svenska :)
Jaja :P

Åkte till skolan idag så jag var där till kvart i 3 då min franska lektion skulle vara, men det visade sig att min lärare inte var där och då var det bara att åka hem då jag inte hade fler lektioner. Jag var alltså i skolan 4 minuter, måste vara rekord ;)

Och nu är det äntligen vååår :D <333 helt underbart väder ute!
Allt rullar på, skolan har varit chill denna vecka

Måndag: Hemstudiedag
tisdag: Hemstudiedag
Onsdag: en temalektion där vi gick igenom vad vi ska göra på lektionerna
Tordag: inga lektioner
Fredag: teater och idrott

Kan då inte klaga ;) Önskar alla veckor vore såhär chill :O hihi

Nu ska jag inte skriva mer, ses senare. kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0