Flo Rida - Whistle



Barnridningen idag gick bra. Fick gå 1,5 h i skogen, lite jobbigt efter ett tag faktiskt. Men så härligt väder så ska inte klaga.
Om en timme åker jag iväg och rider. Jag ska rida Rowan fick jag reda på. Kul! Jag ville ju ha Pimpim, men å andra sidan ska jag hyra Pimpim och så har jag ridit honom ganska ofta, men Rowan rider jag inte ofta alls så det ska bli kul. :D Längtar tills nästa vecka då det är hoppning! Han slänger sig verkligen över hindrerna och är osäker, precis som jag beskrev Barichello. Men Barichello hoppar ganska fint över, Rowan slänger sig över.. Haha, sötan :D <33

Jag och Rowan förra veckan, hoppas han är lika fin idag <3

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll sötnos :)

2012-05-20 @ 18:32:56
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-20 @ 21:49:20
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0