hoppning på Barichello

Idag hoppade jag på Barichello, för första gången i år så var vi ute <3333
Jag trodde han skulle vara jätte pigg o busig, men han höll sig i skinnet. Han var pigg, absolut, men inte överdrivet och jag kunde kontrollera honom :)

Han hoppade allt, stannade ingen gång :D duktiga häst <3

Vi hoppade väldigt lågt, men det var för att vi skulle träna på att ha kolla på hästarna.
Övningen var att vi hoppade ett hinder i galopp, sen volt över tre bommar som låg i en liten pyramid även de i galopp, och sen över ett hinder i trav.

Måste tillägga att jag hade kramp i magen på framridningen så kunde inte rida ordentligt... Därför går han inte så fint. Men krampen gick iallafall över tills vi började hoppa ;)



Världens finaste Barichello <33333

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Tack detsamma <3 Jag har haft en bra dag dd? <3 :D

2012-05-02 @ 18:05:59
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0