plugg, plugg, plugg o mera plugg

Idag har jag skrivit cirka en halv sida på min psykologiuppgift, jag brainstormade allt jag kom på. Sen när jag läste igenom för att ändra stavfel och se hur de blev med mera så märkte jag att jag var helt ute och cyklade i texten. Men jag får hoppas att min lärare nappar så jag får bra betyg iallafall. Dock är den int klar, ska skriva lite mer.

Sen har jag läst 40 sidor i boken "Ondskan". Den ska vara klar nästa fredag då vi ska skriva essä på den.

I skolan hade vi hör och läsförståelse i engelska, nationella. Hör gick inte! Läs gick ändå ganska bra (hoppas jag!). Jag är inte så bra (väldigt dålig) i engelska.

Imorgon så blir de att fortsätta läsa boken och engelskauppgift.
Nu ska jag lämna in uppgifter! Jag ligger efter i nästan alla ämnen och alla uppgifter ska in senast första juni så nu måste jag jobba på. Bara två veckor och två dagar kvar.

Ful min...

Jag har att göra:
  • skriva teori till idrotten (inte börjat)
  • engelska - jämföra två noveller (inte börjat)
  • svenskaboken - ondskan (sida 66 av 283)
  • svenskakomplettering för att få B i betyg (inte börjat)
  • historiarester - typ 10 frågor (gjort typ 3)
  • fem i tolv - ett uppdrag (börjat)
  • psykologiuppgiften som jag skrev om där uppe (snart klar)
  • en ny psykologiuppgift (inte börjat)
  • franska - projektsteg (börjat)
  • Mattemationella - skriv och muntlig
  • Religionsuppgift (inte börjat, inte fått uppgiften än dock)
Det är det jag kommer på nu. Blir kanske någon mer uppgift innan lovet, men annars förhoppningsvis inte så mycket. så det är bara att jobba på!

Nu blir de att fortsätta läsa boken, jag är så trött så orkar inte göra något annat. 5 dagar ledigt = kan ta igen plugget.

Detta var väldigt ointressant för er... haha, jaja ;)

Nu ska jag läsa, sees :*

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hörru, frågorna till religionen finns på porten under Kurser/T3 Rika o Fattiga/Religion/Religioners livsåskådning (Matrix) :)



...tror jag...

2012-05-16 @ 23:07:14
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0