psykologi

Sitter och skriver på psykologin som jag trodde var klar, men det visade sig att det bara var på E (G) nivå, så nu har jag skrivit två sidor mer och är inte ens klar. Den ska vara max fyra sidor och jag har skrivit 3 och 1/3 sidor så får väl avsluta snart. Men han sa att jag skulle fylla ut och skriva mer och det har jag ju gjort nu.

Även läst ca 50 sidor i "Ondskan", ska ha ett utkast tills imorgon till vårat essä som vi ska skriva, men det kommer jag inte ha. Men jag klarar mig nog utan feedback (hoppas jag).

Nu ska jag äta och sen fortsätta skriva på psykologin så fingrarna brinner (fast det gör dom redan).
Skriver kanske senare, beror på om jag hinner, nåste läsa mer i boken sen också. Har så mycket kvar i skolan och snart ska allt in, STRESSA!!! Jaja, ses någon gång

Kommentarer
Postat av: Josefine

Allt bra? ;)



ställ jättegärna en fråga i min frågestund, skulle var supersnällt! man får också en länkning om man gör det ;D

direktlänk; http://jjosefinellofgren.blogg.se/2012/may/-fragestund-1.html

2012-05-25 @ 11:03:03
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0