Filosofi

Slutade kvart över 1 idag - SKÖNT!!! Sista lektionen var franska och där gjorde vi ingenting förutom att klaga på hur mycket vi har i skolan just nu.. haha, våran franskalärare lyssnar verkligen på oss. Härligt!

Sitter just nu och jobbar filosofi, går helt okej men jag tolkar säkert allt fel.. Jag hade tolkat hela översiktliga teorier rätt så att säga, men när jag går in på detaljer tror jag att det inte blir så rätt. Men får fråga imorgon. Jag har lixom tendensen (hur fan stavas det??) att tolka filosofiska saker fel.

Iallafall så ska jag, musiken och min engergidricka dra till filosofivärlden igen, får se om jag kommer tillbaka snart eller inte. Beror på hur bra det rullar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0