Helg!!!

Har haft så sjukt ont i magen hela dagen idag så när jag kom hem från skolan för lite mer än 1 h sen så la jag mig i sägen med en engeridricka och tittade på tv och bara göttade mig. Åh så härligt det var efter en vecka med skolan. Nu är magen lite bättre så när jag är klar med detta inlägg ska jag börja plugga.

Har varit dåligt med bloggadet denna vecka så jag drar igenom lite snabbt vad som har hänt från onsdag och framåt.

I onsdags var det en helt vanlig onsdag med massa lektioner och efter skolan var det extra engelska för mig. Vi körde igenom en gammal nationella lyssnaövning och pratade engelska. Gick bra :)

Torsdag var en väldigt lugn dag i skolan. började halv 11 med svenska. Sociologin var inställd då läraren var sjuk så hade inga mer lektioner förutom workshop (förkortar det ws). På ws jobbade jag engelska.
Efter skolan var alla 2:or på teater - drakula. Svår att förstå tycker jag, det var även en skåning med och jag hörde verkligen inte vad han sa :P Jag älskar skånska och brukar inte ha svårt att höra vad dom säger, men han mumlade så sjukt mycket..

Även idag var det skola som vanligt. Engelska-föreläsning - fattade nada som vanligt :P men Anders fick berätta på svenska för mig efter lektionen vad vi ska göra för uppgift, smarta jag.. Sen filosofi, helt okej lektion. Sen engelska igen. Bok-seminarium. Gick bättre än förväntat med tanke på att jag inte alls var förbredd (eller stavas det förberädd?), men jag lyckades improvisera någolunda iallafall ;) Hoppas det duger!

Nu ska jag som sagt plugga. Måste göra klart min powerpoint-föreläsning till ledarskap och organisation till tisdag och lära mig vad jag ska säga. kul kul.. 

I helgen ska jag plugga och jobba.
Ha det bra, pusspuss

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

hoppas det blir bra med magen :D

2012-11-09 @ 19:59:05
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0