Upss...

Hoppade över samhällskunskap idag - fy Matilda! Istället är jag hemma och jobbar ledarskap och organisation inför föreläsningen jag ska hålla klockan 12 idag. Ganska redo iallafall, det går som det går ;)
Efter det så har jag engelska ws, ingen aning om vad jag ska göra nu i engelska 5, klar med boken o meningarna, bara lite frågor kvar att göra. Men tror jag måste läsa en till bok :( Hatar att läsa..

Efter skolan drar jag till stallet för att rida ett jag tror det är dressyrpass på Muskot. Hoppas han är snäll mot mig! Hade först inte tänkt att rida (jag gillar inte Muskot, jag är rädd för att rida honom) men man måste möta sina rädslor och det blir inte bättre för att jag undviker honom! Så ska åka till stallet med ett leende på läpparna och bita ihop!

Nä nu ska jag klä på mig, sminka mig, käka, plugga och sen dra till skolan.
Kram

Kommentarer
Postat av: M O A

SV: Blev nr 11, dudå? :)

2012-11-13 @ 10:23:55
URL: http://moaahlgren.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv: Ja tvåan var helt klart det jobbigaste året på gymnasiet, men det är bara att bita ihop, det är ju inte så länge kvar! :)
Jag pluggar på universitet och jobbar.

2012-11-13 @ 14:48:31
Postat av: CASSANDRA

sv; haha hatar det ^^

2012-11-14 @ 17:45:06
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0