Dålig fantasi

Skrev igår att jag i helgen skulle skriva ett intressant inlägg om någonting, men jag kommer inte på något ämne.. Om ni vill ha mina åsikter om något så måste ni kommentera! Just nu står det still.

Iallafall så har jag inte alls mycket att plugga. Har sociologiinlämning + seminarium, svenskabok, engelskabok, ledarskapspowerpoint, samhällspowerpoint. Tror inte de är något mer.


Våran skola har sjukt dålig fantasi / sjukt dålig på att bre ut sakerna. Först gjorde vi filmer i både engelskan och samhällskunskapen, sen läser vi två böcker samtidigt (svenska och engelska) och nu ska vi hålla föreläsning i både samhällskunskapen och ledarskapen.. Det är alltid så att en uppgift leder till två exakt likadana..

Jaja, nu ska jag käka hemlagad pizza :D
Sees :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0