Friday im in love



Denna låt har jag haft på/i hjärnan hela dagen och den försvinner inte direkt för att min engelskalärare spelar den efter sista lektionen. Åh, då kände man verkligen att det var helg, underbart <3

Nu ska jag kaaanske läsa mera i min engelskabok, men tror nog inte de. Har faktiskt varit riktigt duktig denna fredagskväll, pluggat engelska, läst, tagit ord ur boken som jag inte kan och bildat meningar med dom. Riktigt kul är det faktiskt, nu när jag fattar och det känns som om det går framåt. Kul att jobba engelska när man känner att det ger något.

Hur som så är jag sjuuukt trött så ska väl sova..
Imorse hade jag inte tänkt gå på första lektionen då jag var sjukt trött och faktiskt hellre sov än gick i skolan, men mina föräldrar var hemma så.. Jaa, jag blev uppsläpad ur sängen </3 Fast, det är väl egentligen bra även fast jag inte vill ekänna det.

Hade bara tänk lägga ut låten och inte skriva något, men det slutade med ett långt inlägg om ingenting som vanligt. Jag måste verkligen skärpa mig och skriva lite mer intressant! I helgen ska jag försöka kocka ihop ett intressant inlägg, om jag kommer på något ämne.. Om ni har något ni vill att jag ska skriva mina tankar om så är det bara att kommentera :)

Men nej, nu ska jag sova!
Godnatt, ha en trevlig fredagskväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0