Reslutat km

Gick inte alls som förväntat idag.. På framridningen var han super fin, på banan blev han spänd och jobbig till en början, dock var galoppen riktigt bra :)
Fick 179 poäng, 61,724% så det är ändå okej.

Det är så himla tråkigt för jag kommer ALLTID, och då menar jag verkligen alltid, i mitten på reslutatet.. Oavsett om jag rider Pimpim, Rowan, Wilson.. asså, alltid. Så sjukt tråkigt!

Sen efter dressyren var det hoppning, där var jag inte med men jag blev så sjukt sugen på att hoppa! Får hoppas att det är hoppning på tisdag, i värsta fall så är det ju pay and jump på torsdag och hopptävling på söndag så hoppa kommer jag iallafall få göra :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Snygg blogg kolla in våran! :)

2012-10-29 @ 17:12:26
URL: http://islandsponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0