Skillnad på Nemo och mig

Nemo skulle som sagt vara super pratglad, jag jobbar på att bli pratig! Jag vill prata så mycket så lärarna säger åt mig faktiskt.. Precis som jag var upp till 5:an. Min engelskalärare sa förra veckan att jag pratade alldelles för mycket, så jag är på god väg ;) haha.

Jag är ganska social och glad tycker jag, men Nemo är extremt! Jag är inte stöddig och inte heller en retsticka. Jag blir inte jätte lätt sur och jag är för feg för att sätta gränser.. Ajabaja Matilda! Gränser tycker jag är viktigt så det jobbar jag också på. Men i och med att jag vill och jag pratar mera nu än förr så börjar jag ta för mig och vågar mera också och därav kommer gränserna tror jag. Om jag bara vågar så löser det sig!

Bortsett från engelskan har jag det inte så svårt i skolan faktiskt vilket jag tror att Nemo skulle ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0