Ändrade planer?!?

Jag ville när jag var liten bli hovslagare, men den planen sprack när jag fick ont i ryggen. Nu har jag ett tag velat bli journalist för jag älskar att skriva, men jag börjar fundera på psykolog nu också.. De verkar intressant!
Kan inte riktigt bestämma vilket som verkar roligast utan de två sistnämnda, men å andra sidan behöver jag inte välja nu heller!

Vi hade psykologi i 1:an, och ska ha det i 3:an igen, det ser jag fram emot. :)

Nu ska jag fortsätta med svenskan, skrivit typ en sida. den ska vara 1-2 sidor, men han sa att satsar man högt bör man skriva 2 sidor och jag satsar på A, så jag ska skriva 2 sidor. Tror dock inte att det blir så svårt. Jag har bara kommit med ett argument och skrivit inledning, man ska ha 2-3 argument + avslutning också så har ju endel kvar att skriva. Ska lämna in den på feed-back på måndag också :)

Psykolog eller journalist?? Eller kanske att jag i framtiden vill jobba med något helt annat? Spännande att se vad det blir av en!
Men för att få ett yrke man gillar måste man plugga! Såå, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0