Dagens planer

Tidsinställt inlägg

Idag ska jag först och främst ta en reeeedig (!!!!) sovmorgon. Det behöver jag!! Både för att jag fortfarande är sjuk men också för att jag är så sjukt trött.

Sen ska jag plugga!!! Från att jag vaknar till att Karin och jag ska på stan.
Jag ska göra svenska - debattartikel (lite beroende på hur långt jag kom igår), engelskabok + svara på frågor om boken o ledarskap och organisation inför prov på tisdag.

Sen kommer Karin och vi ska plugga tillsammans.
Sen drar vi ner på stan och underhåller oss, det är ju kulturnatten!
sen sover hon ev. här, ska prata med mina päron.

Det är min dag, kommer förmodligen bli ganska lång till en början, men sen kommer ju Karin och underhåller mig :D

Japp, ses när jag vaknar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0