Dressyr på Aramis

Vi fick välja häst idag, jag hade inte någon favorit av dom som gick med så jag lät de andra ta hästarna de ville ha och så blev Aramis och Portos över till mig. Jag gillar båda, men kände för Aramis idag :)
Det var honom jag hade förra hästbytet på tisdagar.

Iallafall så gick det faktiskt riktigt bra! Han var lite pigg och springig, men man kan inte ta för mycket i honom för då böjer han bara på nacken suuuper mycket!! Han är ung och har inte riktigt musklerna för att gå korrekt hela tiden så man måste hjälpa honom massor. Men han lugnade sig efter ett tag. :)

Jaa, inte så mycket att säga, riktigt nöjd iallafall :)
Fick några samlingar i traven som kändes jätte bra!


Se så söt han är :D Bild från upks hemsida http://uppsalaponnyklubb.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0