Duktiga Nemo

Var ute o cyklade med Nemo för ett tag sen, gick super. Han har ju fått vila nu när han hade stygnen, men nu är dom borta så nu är det bara att köra :D Nemo verkade nöjd över att få springa av sig lite överskottsenergi (han är ingen hund som gillar att göra ingenting, klättrar lätt på väggarna). Nu ligger han och vilar i min säng <3

Den bästa tiden att vara ute med Nemo och träna/cykla är när det regnar! Nemo fryser ganska lätt, men om han håller igång och springer håller han sig varm! Det är i princip ingen ute då = vi får vara själva! Underbart. Jag är ingen människa som gillar andra människor när jag tränar o umgås med Nemo.

Annars har jag pluggat engelska resten av tiden (från jag kom hem från skolan vid 15 till nu, förutom att Nemo och jag var ute kanske 30 min och så åt jag i kanske 10 min). Riktigt riktigt nöjd över min prestation och för en gångs skull min text! Ska be läraren läsa igenom och ge feed-back imorgon :) Nu fan ska jag klara engelskan!!!

Nu ska jag fortsätta med engelskan så den typ är klar imorgon :)
kiss o bajs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0