Ett nytt tricks

För en gångsskull lärde sig Nemo ett tricks riktigt riktigt fort.
Trickset är att Nemo sitter mittemot mig, jag tar upp mitt högerben och då tar han sin vänstra tass (som är den mittemot mitt högra) och "slår" till min fot. Sen mitt vänster ben och hans högra, samma sak där.

Det var jätte lätt att lära honom då han redan kan "höger" och "vänster" vilket betyder att när jag säger höger tar han upp sitt höger ben o samma med vänster.
Alltså tog jag upp min vänster fot och sa höger vilket gjorde atomatiskt att han slog till min fot. Och så repeterade vi det några gånger. Sen tog jag upp vänster fot men sa inget och då tog han sin tass autimatiskt på min fot.
Sen provade jag att ta upp höger fot utan att säga något och han viste direkt vad jag ville. Fin hund <3

Yes, det var trickset, simpelt men kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0