Godmorgon

Vaknade vid halv 11 idag av att Nemo ville gå ut. Ingen hemma så det var bara att gå upp, klä på dig och vandra ut.
Ätit och duschat har jag också gjort.

Nu sittar jag och lyssnar på musik och pluggar inför filosofiprovet vi ska ha på fredag. Har bara skrivit ned frågorna så har inte börjat svara på dom, ingen aning om hur det kommer gå.. Men jag har både anteckningar, bok, föreläsningar och internet att titta på så det ska inte vara några problem.

Imorgon blir det inget plugg!! Då ska jag leda på barnridning, sen till farmor o hälsa på och om jag hinner ska jag till stallet och se om det finns någon plats så jag kan rida :) En rolig dag med andra ord. Men om jag ska få vara ledig och ha kul imorgon måste jag plugga idag!
Har iaf inte suuuuper mycket i skolan. bara filosofiprov på fredag, inlämningsuppgift till fredag - ledarskap och organisation, engelska x 2 (både engelska 5 och 6), svenska (fast den är typ klar).
Sammanfattningsvis - filosofi, svenska, engelska x 2, ledarskap och organisation.
Skönt att det inte är så mycket! :)

Men men, nu ska jag fortsätta med filosofin så jag får bra på provet. Ses :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0