Helgens planer

De som är kvar av fredagen: Plugga ledarskap och organisation, uppgiften ska vara klar idag, förhoppningsvis blir den det också. Sen ta det lugnt.
Lördag: Ev. göra kvar ledarskap och organisationsuppgiften (beror på om jag blev klar igår eller inte). Annars ta det lugnt, helst vara sängliggandes hela dagen och sova! KANSKE göra engelska, men förmodligen inte!
Söndag: Upp tidigt för att vara funktionär i upk. Efter det ta det lugnt och vara sängliggandes resten av dagen.

Har varit så sjukt mycket i skolan den här veckan så det inte är sant! Slitit ihjäl mig! Men nu har jag iallafall inte så mycket kvar. Bara franska, ledarskap o organisation och engelska x2. Ledarskapen blir klar idag alt. imorgon, skönt!
Denna helg ska jag ta det lugnt och samla kraft så jag orkar en hel vecka till innan nästa helg.
Nu kör vi ledarskap och organisation!
Seees :)

Och för er som ska välja program, välj sam-beteende!!! Filosofi är sämst (finns INGET logiskt i det), MEN sociologi och ledarskap o organisation är bäst!! :D Nästa termin ska jag läsa komunikation (ingen aning om vad det är, men låter intressant) och psykologi 2, hääärligt :D

Snygg webcam bild jooww ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0