Ledarskap och organisation

Nu har jag skrivit en sida på 3 frågor på ledarskapen, totalt är det 11 frågor så det bådar gott :)
Totalt (gjorde ju en skiss igår) är den lite mer än 1½ sida, men då har jag bara skrivit stödord och kortfattat (eller inte skrivit något alls) på fråga 4 och neråt som jag självklart ska fixa så det blir längre och utförligare. Ska försöka skriva 5 sidor på denna uppgift, hoppas jag lyckas :) Om jag skriver 5 sidor (som läraren säger är absolut max) så lär jag skrivit utförligt och nyanserat och allt sånt som man måste skriva för att få A = större chans att få bra betyg.

Men snart blir det mat och sen ska jag skriva lite mer på uppgiften. Filosofin la jag ner ganska fort.. Inge kul att plugga om man inte är motiverad och jag har inte varit så jätte sugen på att plugga idag vilket gör att jag inte vill plugga ett ämne jag inte gillar. Att plugga ett ämne man gillar när man egentligen inte vill plugga funkar.

Nu mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0