Ridning igår + lite annat

Igår red jag Porthos, gick ganska bra, men ingen direkt woooww-upplevelse.

Sen pluggade jag lite engelska igår också, så gick det med min lediga dag.. Men men ju mer jag pluggar nu, ju mindre har jag sen + att ju mer jag jobbar, ju bättre betyg får jag. Så jag kan inte se något negativt i att jag pluggade igår.

Nu blir det svenska, fick lite mer feedback idag så det ska jag fixa och sen SKICKA IN DEN!! En dag för tidigt :O Jag måste ha slagit i skallen eller något. Jag GILLAR till och med skolan :O Borde titta upp vad det är för fel på mig!

Nu blir det svenska och engelska,
Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Kan inte din pluggsjuka smitta av sig lite på mig? :)

Svar: Jag behåller gärna mitt engagemang för mig själv tyvärr ;)
Matilda Schenning

2012-09-17 @ 18:49:20
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0