Sjukt trött!

Hade tänkte sätta mig o plugga nu efter stallet, men blev inte så. Jag (som typ alla andra) är ju ledig imorgon så har ju hela dagen på mig att plugga då. Engelska och sociologi är det är jag ska plugga imorgon.

Iallafall har jag varit sjukt trött och utmattad nu på sista tiden. Jag går isäng vid halv 10-10 på kvällarna vilket jag inte brukar annars. Nu ska jag gå isäng (jag låter som en tråkmåns som går isäng så tidigt när jag inte ens har skola imorgon, men jag vill vara utvilad!). Imorgon blir det en REDIG sovmorgon, och när jag säger så menar jag inte till 9 som vissa menar, utan till 12 MINST!! Sen plugg o ikea med familjen :) ska köpa underlakan och jag tror de var något mer?!?

Kom till skolan en timme för tidigt idag :( jag var sååå säker på att jag började halv 10, men icke. Men jag läste i engelska boken under tiden jag väntade på lektionen så det var ju bra iallafall. Fick saker gjort! :D

Iallafall, godnatt!! :)

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

hoppas du haft en bra dag :D

2012-09-27 @ 23:10:41
URL: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0