Stallet

Kom hem från stallet för nån timme sen. Ledde på barnridningen och sen myste (heter det så??) jag med Pimpim. Stod och borstade honom i typ 1 timme, åh så mysigt det var <3 han njöt verkligen, hade huvudet jätte lågt och blundade <3 fiiina häst :*

Sen bortade jag lite på Barichello men han var jätte konstig! så fort jag närmade mig benen eller magen med borsten så högg han mot mig. Men jag fortsatte bara och tillslut slutade han och bara stod när jag borstade.
Sen myste vi, var ganska trevligt men jag vet inte, han var jätte konstig idag!

Iallafall så ska jag tillbaka nu ;) ska hjälpa till på en nybörjargrupp. Ses :)

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sV; nja får se :/

2012-09-02 @ 17:56:27
URL: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0