Frågor

1. Vad skulle du vilja heta?
Andrea

2. Blir du lätt kär?
nej

3. Vad vill du jobba med i framtiden?
Journalist eller psykolog

4. Vill du ha en kram?
aa :D

5. Har du varit kär i någon du inte velat bli kär i?
tyvärr ja..

6. Du vaknar och inser att du är 2 timmar sen till skolan. Vad gör du?
Antingen skippar jag skolan eller så kollar jag schemat och åker till skolan till nästa lektion

7. Om du fick ändra någonting på din kropp, vad skulle det vara?
Mina käkar

8. Om du var ett djur, vad skulle du vara?
Ett lejon, för den sover vanligast 20h/dygn ;)

9. Bryr du dig om ditt utseende?
ja det gör jag!

10. Hetero/homo/bi?
Hetero

11. Civilstånd?
Singel :)

12. Skulle du komma bra överens med dig själv?
Aldrig xD

13. Vad är dina negativa sidor?
Att jag inte släpper in vem som helst i mitt liv

14. Dina starka sidor?
Att jag är ganska bra på att läsa av folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0