Pengar är den enda makt som aldrig sätts ifråga

Godmorgon! Precis vaknat, kom isäng alldeles för sent igår - 4.15.. Hur ska jag orka med skolan? vill i alla fall tipsa om en otroligt bra blogg.

bloggen heter http://silentvoices.blogg.se. Den drivs av två tjejer - Oline och Enna. Dom bloggar om deras liv med sina hästar och skriver om deras hästtänk. Det dom vill framföra i bloggen är att relationen till sin häst inte handlar om att ta över hästens kropp utan att man ska samarbeta och vara ett med hästen. De trickstränar och har väldigt fina bilder på bloggen också. Otroligt värt att klicka in på bloggen! Massa inspiration.

Idag ska jag som sagt ut och cykla med Nemo alt. ut och träna och leka med honom. Sen är det ridning på kvällen då ridningen börjar den här veckan. Ska blir kul att ridningen kommer igång trotts att jag ridit en del under lovet så har som tur är inte behövt sakna det. Har ju både hyrt häst och ridit pay and jumper och så red jag Rowan i söndags för att träna inför div. 2 (inlägg om ridpasset kommer senare idag).

Nu ska jag ut och ta en matbit :) Kommer göra någon/några tidsinställda så att bloggen uppdateras även fast jag är borta. Ha det bra så hörs vi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0