Tävlingen igår

Igår var det första omgången i div. 2 ponny i Frösåker. Började med framridningsklassen (LB:1) där Rowan var väldigt mjuk, hängde sig inte i någon hand utan var jätte följsam, problemet var att han var otroligt seg... Om han gått framåt mera skulle jag varit sjukt nöjd. Fick inte jättebra procent, 62 någonting.

Andra klassen var LA:1 och där red jag individuellt. Min första LA och jag hade sånt problem med att lära mig banan, var ju sjukt svår.. Men jag red inte fel någon gång trotts allt :D här bjöd han framåt mer och det kändes rätt bra för att vara första gången. Började bra med 2 7:or, sen gick det utför.. Haha nej men jag fick faktiskt 3 7:or totalt! Sen fick jag några 4:or och 5:or också.. Fick 7:or på mina 10 meters volter i trav och 6:or på 10 meters volterna i galopp trotts att jag tycker 10 meters volter är bland det svåraste jag gjort. Fick hur som 56,86% och jag har jättenöjd med dom procenten :) min första LA och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0