Snyggt!

Lite inspiration från Nellie, det här tycker jag är snyggt
  • Svarta läderbyxor. Har inga själv men skulle vilja ha ett par tajta läderbyxor. Grymt snyggt!
  • Svart jeans. Förr var jag lite emot att köpa det, men mamma tjatade på mig så köpte ett par trots allt och det är INGET jag ångrar. Känner mig snygg i dem.
  • Tröjor där man framhäver sin rumpa typ.. Sexy ;)
  • Trasiga tajta jeans. Grymt snyggt.
  • tröjor man ser igenom. En vit genomskinlig tröja med en vit bh under. Eller svart tröja med svart bh.
  • Läderjacka. Tycker läder är väldigt fint.
  • Fräsiga solglasögon.
  • Något coolt armband och örhängen
  • Ofixat hår som ser lite trassligt ut
  • Och gucci parfym till detta :D haha, min kärlek!

Något sånt. Har inte riktigt kläderna jag vill ha då jag började gilla helt andra kläder än jag gjort förr för nått halvår sen men inte haft råd att köpa nytt. Dock ska jag shoppa loss efter jul då jag hoppas att jag har mkt mer pengar än jag haft det senaste månaderna... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0