Bästa passet på länge!

Igår red jag då jag varit frisk under hela dagen, mådde dock såååå dåligt efter passet.. Men det vare värt!

Hoppade med Rowan. Han var super pigg och glad, verkade tycka det var jätte kul. Vi hoppade 2 linjer + två olika banor. Kommer va omöjligt att förklara dom så jag försöker inte ens ;) Han hoppade som en gud <3 Ibland kom vi fel på och han slängde sig över å jag hängde inte med osv. Men för det mesta hängde jag med och för det mesta kom vi rätt på. Stannade inte en enda gång, lill-skrutten <3

Åh så vacker han var <3 Han var sjukt fin på framridningen också. Fiiiina :D
Efter ridningen mådde jag jätte illa och hade piss-ont i ryggen.. Var egentligen ett alldeles för hårt pass för min kropp då jag precis varit sjuk och skulle egentligen inte ridit alls, men det var värt det! Detta pass behövde jag verkligen :) Inte haft ett såhär bra pass på jätte länge.

Jag och Rowan isommras

Varit hemma från skolan idag också då jag som sagt inte mår så bra sen ridningen igår.. Mår illa igen :/

På söndag är det klubbhoppning, ska ha Clover :D Såååååå taggad!!! Bääst :D

Jag och Clover på julshowen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0