Hemmadag

Varit hemma hela dagen idag och pluggat naturkunskap, har prov imorgon. Pluggar om celler och materia och sånt.. Känns som om ingenting fastnat, men troligtvis kommer jag ihåg något och förhoppningsvis kommer jag ihåg allt jag läst, eller iaf det mest. Hur som så är jag sjukt taggad på provet imorgon! .. eller inte..

Nu ser jag "så ska det låta" för en liten paus från alla celler. Snart smsar pappa och då går jag och hundarna och möter honom och så läser jag igenom allt en gång till och sen ska jag sova.

Imorgon blir det först prov halv 9, sen massa lektioner, sen till stallet och rida. Hästbyte, hoppas på Moki, Clover, Aramis, Pimpim eller Barichello :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0