Stressigt lov!

Måndag: Ta sovmorgon och sen träffa Daniel.
Tisdag: Ta hand om ungar i stallet 8.45-12.00, rida 18.30.
Onsdag: Hålla kurs i stallet 10-12.
Torsdag: Pay and jump 10.00, ridning 18.30.
Fredag: Ta hand om ungar 8.45-12, förmodligen träffa Daniel.
Lördag: Upk för att fixa häst inför söndagen.
Söndag: Tävling sen kommer Elvira å vi ska plugga.

Och mitt i allt måste jag plugga.. För att ni ska inse hur mycket vi har listar jag allt, ha så kul med å läsa det:
  • Matteprov vecka 10
  • Matteuppgifter att lämna in
  • inlämning ledarskap och organisation vecka 9
  • Naturkunskapsprov vecka 9
  • Svenska inlämning vecka 11
  • Franska
  • engelskaprov vecka 9
  • ledarskap och organisationsseminarium vecka 11
  • samhällsuppsats + redovisning veckan 10
  • Naturkunskapslabrapport vecka 9/10
Och så har jag rester från förra terminen som jag inte hann med då:
  • Svenskauppgift
  • ledarskap och organisationsuppgift
  • franska
  • Samhällsuppgift
Hoppas ni slipper plugga detta lov lika mycket som jag måste!

Kommentarer
Postat av: Susanna

1. Vi har väl inget naturkunskapsprov vecka 9?
2. Svenskan har jag inte sett någon deadline mer än att vi kommer jobba med "litteraturen idag" till vecka 13...

2013-02-16 @ 21:44:57
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0