Dagbok

Funderar på att börja skriva dagbok för att dels slippa skriva saker här i bloggen som är helt ointressanta för er men som jag vill titta tillbaka på senare och dels för att jag inte vill skriva allt här.

I min dagbok kommer jag skriva vad jag gör på dagarna (dock lite kort då jag förmodligen kommer att uppdatera om det här också), saker som jag tänkt på under dagen, skriva vad jag tycker om vissa saker, om det hänt något speciellt under dagen, jaa bara saker som jag får veta och vill minnas helt enkelt.

Vill ni att jag ska fortsätta uppdatera vad jag gör på dagarna här på bloggen också eller vill ni bara ha tips och inspirationsinlägg i framtiden? (om ni väljer det senaste får ni räkna med att det blir sämre uppdatering).

Kommentarer
Postat av: Susanna

Både och tycker jag :)

Svar: okej :)
Matilda Schenning

2013-01-02 @ 23:08:17
URL: http://suslife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0