Ett 2 timmars-inlägg

Dagen igår hos Daniel var väldigt mysig. Maten blev misslyckt men det gjorde inget :) Vi såg taken 1 och 2, 1:an var klart den bästa men båda var bra.

Skola idag. Hade matte - pratade med min lärare och jag låg inte på E i matte, hade missuppfattat det *puhh*, psykologi, basgrupp, svenska och ws. Svarade på 10 frågor på naturkunskapen på ws:et, nice :D Mina kompisar dissade mig men som tur var så höll Daniel mig sällskap en timme, blev dock inte så mycket plugga när han var där ;)

Kom hem vid halv 5, ätit och tagit det lugnt.
Nu ska jag ut med hundarna :) (kan tillägga att det tog runt 2 timmar för mig att skriva detta inlägg, chattade o gjorde annat hela tiden så glömde bort det haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0