Lite allt möjligt

Gick isäng halv 5 imorse (alldeles för sent vill säga) och gick upp vid halv 2 för att äta och fixa mig inför stallet. I stallet var det skötarmöte, fortfarande skötare på Pimpim, finaste gubben. Efter mötet gick jag och Olivia å hälsade på de fina hästarna. Sen när hon åkte hem så gick jag till Joanna och frågade om hon skulle åka buss och det skulle hon. Åkte hem och åt mat.

Nu sitter jag och tittar på "så ska det låta". Chattat med Daniel och Karl men Daniel skulle se någon film med familjen och Karl försvann. :( Imorgon blir det först att träna med pappa på gymmet och sen på kvällen blir det bio. Ska se "berättelsen om pi" med Daniel, trevligt!

Nu ska jag fortsätta att se på tv och njuta av lovet. Jag är lite besviken på mig då jag bara pluggat max en kvart detta lov och det uppdelat på 3 dagar.. Meeen å andra sidan är lovet till för att slappna av på så ;)

Hoppas ni gillar mina inspirationsinlägg :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0