Mår dåligt fysiskt, bra psykiskt

I måndags gjorde jag läsförståelse i engelska 5, kändes bra. Vissa svar visste jag inte om dom var rätt och vissa kände jag att jag verkligen hittade svaren. Igår hade jag hörförståelsen, kändes jätte dåligt. Blev många luckor i provet där jag inte skrev något alls.. Fick reslutatet idag. Båda delarna slogs ihop och det slutade på ett E+ ! Har man världens bästa lärare så har man <3 Så nu har jag godkänt i engelska 5 då jag redan tidigare var godkänd i den muntliga och man får ha ett F, men ska göra skrivdelen också och göra om muntliga så får vi se vart det landar :)

Sen till dom dåliga nyheterna. Jag är sjuk igen.. Kände redan imorse att jag mådde illa men tänkte att det säkert skulle gå över. Det gjorde det inte så vid 11 åkte jag hem. Har haft feber, sprängande huvudvärk och mått illa fram tills typ en timme sen. Nu har jag bara feber, känns som om jag kokar.. Så blir förmodligen ingen skola imorgon. Skulle gjort skrivdelen i engelska imorgon men får bli på månag istället.

Sen sist har det inte hänt jätte mycket. Klubbdressyr i söndag där jag fick alldelles för mycket poäng.. fick 58.966% om jag inte minns fel. Rowan var grymt seg, gick knappt framåt. Travade halva sista galoppsträckan för att han vägrade galoppera.. Inte alls nöjd även fast flera sa att det såg jätte bra ut.

Igår red jag Killen, han var förvänandsvärt fin. Kände hur han lyfte ryggen islutet och jobbade fint :) Vi tränade på bakdelsvändningar och det gick jätte bra :) Tog det lite på hans nivå då han är unghäst och inte så utbildad.

Är i en riktig uppförebacke i skolan just nu, ligger efter i massor och får inget gjort... Men antar att det bara är att kämpa vidare, förhoppningsvis blir det nedförsbacke snart :)

På söndag är det klubbhoppning, hoppas på att få Clover! Har inte gett upp Barichello men vill rida en som man kan lita på till 99% så jag för en gångsskull kan tänka på annat än att han kan stanna när som.

Nu ska jag ut och fika (om jag nu kan äta något..), bara ätit en macka på hela dagen.. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0