Matteskit

Blir inget med Daniel idag för måste plugga tyvärr, får dock se hur det går. Hittills har jag iallafall inte börjat :P Gick in på eds:en där lärarna skriver kommentarer på sakerna man gör osv och såg att matteläraren skrivit en kommentar på förra matteprovet (som gick sååå dåligt). Fick bland annat kommentaren "tappa inte modet, Matilda", haha jaa lättare sagt en gjort.. Men jag vet fortfarande att jag kan matten så egentligen inget att oroa sig för. Och så skrev hon "du har fortfarande god chans att nå ett högre betyg än E innan kursens slut". Om jag får E i matte hänger jag mig fan.. Nej jag ska banne mig ha B ;) Såg nu att hon skrivit att jag ligger på E nu, hur fasen gick det till när jag fick B på första provet???? :O Jävla lärare.. -.- eller kanske jävla bedömningsskit!!!

Blev heller inget utvecklingssamtal idag då mamma är sjuk och pappa jobbar, det blir nästa fredag istället. Mamma o jag bakade muffins istället. Blev smaskens.

Men nu ska jag plugga. Dock inte så taggad nu när jag såg matten :P Dumma skit! Men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0