Slumpmässigt frågor

Är du kär?- nej
-Gillar du skolan?- jag gillar skolan så länge det är måttligt att göra, men att vara i skolan är inga problem.
-Bästavänner? - vet inte
-Vilka bloggar läser du oftast? Jag läser några bloggar, men den absolut bästa är silentvoices.blogg.se
-Vilken årstid gillar du mest? Sommar
• Vad har du för hemlig talang? - oj.. ingen aning faktiskt :O
Är du singel? - jaa
Varför?- för att den rätta inte dykit upp än ;)
• Har du någon sorts rädsla? - spindlar, men om vi ska ta något stort så är det nog framtiden.
. Favorit färg? Svart och blå
. Bästa hästrasen? - Fullblod!
Är du oskuld. ? yepp
Har du strulat med nån kille? - jaa
Har du haft kille ? - bara oseriöst i 5:an och 6:an
Varför har du blogg ? för att jag vill inspirera och motivera + att jag gillar att skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0