Ställa tillbaka dygnet

Dehär med att ställa tillbaka dygnet är inget jag är så bra på. Imorgon ska jag vara i skolan halv 2 vilket visserligen kanske inte låter så tidigt för er, men är faktiskt tidigt för mig. Skulle som jag sa i ett inlägg under gå isäng vid 2 igår men så blev det självklart inte. Nej jag kom isäng vid 3. Sov sååå bra! Vaknade ingen gång (vad jag märkte/kommer ihåg iallafall) innan 2! Ja ni läste rätt. Helt sjukt hur man kan sova så mycket.

Ska iallafall vara i skolan halv 2 imorgon och måste duscha + äta innan också. Kanske dags för mig att sova nu. ;) Skriver om ridpasset idag någon annan gång när jag får tid.

Nu ska jag sova. Så trött så känns som om jag kommer somna vilken sekund som helst. Godnatt alla nattugglor där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0