Stolt

Idag har jag pluggat något enormt. Började dagen med engelska, Anders var snällare mot mig idag så jag fick bara 1 fråga idag ;) Hörde dock bara halv frågan och trodde han sa något helt annnat än vad han sa men jaja. Sen var det 1 h kvar till mitt ph och då fick jag hjälp av Daniel med matten. Enormt mycket tack <3

Efter ph:t var det 3 h kvar tror jag innan matten började. (Både svenskan och franskan var inställd idag, därför så mycket håltimmar). Satt och pluggade naturkunskap den mestandels av tiden - fick massor gjort :D

Sen matte - fick en del gjort där också, flera frågetecken suddades ut. :) Sen började min extra engelska idag också. Så klockan 3 kom hon till skolan och där satt vi i 1,5 timmar och pluggade engelska, gick finfint.

Kom hem för ungefär 1 h sen. Tagit det lugnt, nu ska jag äta och sen måste jag förbereda mig inför ledarskap och organisations-redovisningen som är imorgon, helt glömt den..

Iallafall mycket nöjd över min prestation idag, även fast jag hade massa håltimmar så pluggade jag! Tillåt er själv att vara stolta över er, ni förtjänar det!

Nu mat och sen ledarskap och organisaton. Jag är utsvulten, inte ätit sen igår.. Ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0