Tråkig sammanfattning av helgen

Tänkte köra en tråkig sammanfattning på det jag gjort nu sista tiden bara för att..

Jag har varit hos shettisarna, var själv där så det var skönt. Började med att ta hand om Lukas. Borstade och sen gick vi en promenad för hand. Mest för att jag ska lära känna honom och se hur han fungerar. Han är otrolig känslig och lite osäker. Gick iallafall bra och tillslut gick han med lågt huvud och var lugn. :)

Sen tog jag hand om Bläsan. Skulle bara vara där i en timme då det var minus 20 grader och jag inte ville dö av kallhet (pappa kom och hämtade mig). Tog hand om Lukas i 45 minuter så fick lite brottom med Bläsan.. Började iaf borsta och sen gick även vi promenad. Inte alls känslig eller osäker, men å andra sidan är hon 21 år så väldigt erfaren och kanske varit med om mycket?? Iallafall kom pappa 15 min sent så hann med Bläsan fint. När jag var klar med båda kom pappa, precis lagom. :)

Tävlingsmötet gick finfint. Fick reda på att jag ska rida Rowan i lag dressyr ponny div. 3 istället för Aramis, nice :D Inget emot Aramis, men Rowan är lite roligare ;) + större.. Sjukt taggad!!!

Jobbade idag, gick bra det med :) Precis klockan 12 blev vi klara med allt, haha timing eller vad? ;) Så nu har man tjänat lite pengar, det är aldrig fel! :)

Pluggat svenska, börjar bli redo till redovisningen som är imorgon. Tror det kommer gå ganska bra, inte så svår uppgift, skriver om skånskan ;) Så om du vet något om dialekten skånska får då gärna skicka in en kommentar :)

Lite efter 6 kommer Daniel hit så hittar vi väl på något. Ska även försöka gå isäng tidigt idag (får väl se hur det går..)

det var min helg i korta drag. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik (som alltid) och försöka bli klar med svenskan. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0