Tyck till!

Föråt för så korta och ointressanta inlägg. Tittade tillbaka i bloggen och inser att bloggen blir tråkigare och tråkigare. Har ingen aning om vad jag ska blogga om. Förr skrev jag inspiration och tips inlägg vilket både är kul att skriva och kul för er att läsa, men om det ska blir såna inlägg måste jag själv få inspiration. Svårt att skriva ett sånt inlägg om jag inte vet vad jag ska skriva om..

Så nu ber jag er, både för min men mest för eran skull, vad skulle NI vilja läsa om?
Kan vara allt från min och Nemos träningar eller ridpassen till vad jag tycker om något (till exempel vad jag tycker om bett eller vad jag tycker om facebook osv). Vad som helst som ni skulle vilja veta mina tankar om.

Snälla svara så jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0