Barichello idag och igår

Igår red jag nog barbacka på fm, jättefin som han varit hela veckan! Sen på em så red vi ut i skogen i typ 30 min och Barichello var jätte larvig! Han studsade, bockade en gång och hoppade till för ingenting.. Sen red vi lite på banan i typ 10 min och då tog vi våran riktigt fina galopp på raktspår för första gången. Amazing!

Idag var pappa med och fotade + filmade på fm. Han var lite trött men jobbade bra. Jag pushade honom rätt mycket så han skulle ta i det där lilla extra. Stundtals jättefint steg och han höll formen typ hela passet. Vänster galopp är svårare än höger, men vi klarade vänster helt okej. Dock var inte galoppen lika fin idag som den varit tidigare tycker jag. Men jag är nöjd. Sen skrittade jag ut i skogen med pappa som sällskap. Fotade lite där också. Han blev rädd runt 5 gånger å med tanke på att Barichello var helt själv (häst då) ute i skogen så är det jättebra :) På em red jag oseriöst med knut på tyglarna och tränade på att han skulle göra övergångar och svänga utan att jag tog i tyglarna. Han var skit duktig på det :D

Här kommer lite bilder från idag

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0